TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja

  • masa pelepasan:2024-03-12 22:03:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:254
  • Penerangan pantas:

    Tamanrasset,Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan

Kandungan artikel

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Secara umum, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

TamanrassetThe step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Yekepa baruApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Operasi pengubah tenggelam minyak

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja



Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula,TamanrassetImpedansi pengubah kuasa, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan,TamanrassetModel pengubah tenggelam minyak, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

pelaburanAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

TamanrassetSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega; Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan,TamanrassetPenukar jenis kotak 100, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh

TamanrassetMaklumat produk lain
  • QiqiharBerapa harga pengubah 2000kVAUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa

    QiqiharBerapa harga pengubah 2000kVAUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa

  • Castellammare di StabiaPlatform angkat hidraulik lajurCara mengambil langkah untuk perusahaan berska

    Castellammare di StabiaPlatform angkat hidraulik lajurCara mengambil langkah untuk perusahaan berska

  • Castellammare di StabiaJenis bergerak hidraulik paksi naikBerapakah penggunaan bahan api anti karat

    Castellammare di StabiaJenis bergerak hidraulik paksi naikBerapakah penggunaan bahan api anti karat

  • XigangJembatan boarding mudahPenggunaan dan pilihan

    XigangJembatan boarding mudahPenggunaan dan pilihan

  • XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan

    XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan

  • XigangMesin pembukaan hidraulikSebut harga tetap stabil

    XigangMesin pembukaan hidraulikSebut harga tetap stabil

  • Bandar WenzhouBerapa harga pengubah kotak 250kVAEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat s

    Bandar WenzhouBerapa harga pengubah kotak 250kVAEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat s

  • LiegePlatform angkat hidraulik lif bergerakTerus berusaha mendapatkan produk berkualiti tinggi

    LiegePlatform angkat hidraulik lif bergerakTerus berusaha mendapatkan produk berkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja memberi anda TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja oleh syarikat kami, perkhidmatan TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja. TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TamanrassetPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanDi mana saya bekerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!